Blogger Backgrounds

Saturday, August 13, 2011

Kad Raya

*M*
Sahabat..mengapa..kau selalu..
tinggalkan aku sendiri..
Sungguh ku merindukan masa bersamamu.
Ku disini kan menunggu,
hingga waktu ketemu...
*H*
For all the mistakes I had done, whether I realised it or not, Sorry.
For all the trash-talk that I had done behind your back or straight at your face, Sorry.
For all the time wasted without me appreciated you more, Sorry.
*P*
The time with you are so precious to me.
But, I know that there must be time my words hurt you bad. For that, I would like to say Sorry.
Gomenneii for not treating you well.
Gomenneii for hurting you sometimes.
Gomenneii that I didnt realised all of this earlier, or else I would had treated you better during the past.
*R*
Sebagai manusia biasa, kita dicipta dengan berbagai kelemahan dan keburukan.
Kerana itu, banyak yang kita lalukan tanpa sedar membuatkan orang lain terasa hati.
Kerana aku manusia biasa, aku ingin minta maaf.
Maaf kerana aku cakap belakang hang kadang-kala
Maaf kerana aku mood tak baik kadang-kala
Maaf kalau aku bukan kawan yang baik.
*AT*
Ada masa kita terlupa untuk ucapkan kata itu.
'Terima Kasih'- Untuk segala-galanya. Segala yang pernah hang berikan kepada aku yang berjay mengubah aku.
'Maaf'- Aku bukannya kawan yang terbaik. Namun, aku mencuba untuk memberikan yang terbaik.
'Aku sayang hang'- Sebagai kawan yang aku cuba pegang hingga akhir waktu.
*I*
Untuk segalanya. Terima Kasih.
Untuk waktu-waktu yang sering kita bazirkan. Maaf.
Untuk masa yang hang bazirkan untuk aku. Terima kasih.
Untuk waktu hang yang aku bazirkan. Maaf.
Untuk kata-kata semangat yang pernah hang luahkan. Terima Kasih.
Untuk kata-kata yang menyakitkan hati hang. Maaf.
Untuk segala-galanya. Terima Kasih dan Maaf.

0 comments: