Blogger Backgrounds

Sunday, May 31, 2009

Juz back from cinema

Baru balik dari tengok citer syurga cinta..
BEZ SGT2!!!!!
Malaysia semakin bagus dalam buat citer2 yg mnarik.. Well.. Mmg 5 star r! Heliza mmg super kiut n mnrik dlm citer nie..
Namun, dlm nk tgk wyang 2 ader hal2 yg t'jd..
1. Kitorg pnyer tmpat dduk H9-6(ader 4 org yg g) Tbe2 msk, ader org laen dok dduk kt tmpat kitorg.. awai2 cm kitorg xtaw nk bwat aper.. nk hlau, mlu.. Qlah dh smpat dduk kt tmpat laen dh.. Tp aku xnk r coz nnti tuan pyer tmpat dduk 2 dtg, mlu jer.. So aku g r kta kt abg 2(diorg ader couple) "abg, nie tmpt kitorg kot.."(well...kot 2 kna ada gak~hahha) awek abg 2 dgn confidentnyer kta, "I dun thnk so." Speaking pulak mnah 2.. Ckp2, ps2 t'bkti dia yg slh.. Ble dpa dh blah, kitorg glak trus r.. LWAK SIOT!! Pnuh kyakinan plak kakak 2, I dun think so~ Sblm ykin t'lbh cm2, pstikan korg btl dlu.. Klaw x, malu jer nnti!
2. Tgh2 citer 2 Qlah nngis sbb t'ingtkn sumone.. Kitorg dok comfort r die.. Aku ckp r, nngis jer, nnti org fkir hg dh insaf tgk cter 2.. Tbe2 mmat kt dpn 2 tgk kitorg n dok glak2 dgn kwn die. Mai dah pngkah r n aku smbung dgn kta, weh, wyg kt dpan r.. tgk blkang buat apa..
3.Kitorg buat sesi mngutuk Plsan..
4. Kitorg maen gme cm bdak2..

----that's all from me---daaa---
salam..

ayt dri citer 2 yg aku mnat sgt..
*jadilah wanita di dalam bekas
kaca, hanya orang yang layak mampu memilikinya*

1 comments:

Qyla Nazaruddin said...

farahhh !
aku syg hang !!!!